POLITYKA PRYWATNOŚCI
DBZ 77 TAX & LEGAL SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W TORUNIU
(KRS: 0000710560)
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Ochrona prywatności oraz danych osobowych stanowi dla nas priorytet, dlatego przygotowaliśmy dokument, który szczegółowo opisuje zasady przetwarzania, gromadzenia i zabezpieczania danych osób, z którymi współpracujemy. Dotyczy on zarówno naszych Klientów i potencjalnych Klientów, jak również Kontrahentów, ich pracowników i współpracowników, a także uczestników wydarzeń organizowanych przez naszą Kancelarię oraz użytkowników odwiedzających naszą stronę internetową Home – DBZ77 Tax & Legal, jak również nasze blogi i profile w mediach społecznościowych – na Facebooku, YouTube, Instagramie i LinkedIn.
Z myślą o zapewnieniu bezpieczeństwa danych osobowych informujemy, że stosujemy wewnętrzne procedury zgodne z aktualnymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w szczególności z:
- Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). (dalej jako „RODO”);
- Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781);
- Ustawą z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej (Dz. U. poz. 1221 z późn. zm.);
- Ustawą z dnia 5 lipca 1996 r. o doradztwie podatkowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2117),
- Ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 499).
– które regulują naszą działalność i nakazują nam m.in. zachować tajemnicę zawodową.
Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą DBZ 77 TAX & LEGAL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Sportowa 18-20, 87-100 Toruń, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000710560, NIP: 8792697528, REGON: 369039810 (dalej jako „Administrator”).
Cel i podstawa przetwarzania danych
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przede wszystkim w celu nawiązania i utrzymania współpracy z Administratorem danych, jak również w związku z zawarciem oraz realizacją umowy, której jesteś stroną, bądź którą reprezentujesz (jako członek zarządu, pracownik lub współpracownik) . Przetwarzanie danych obejmuje również czynności związane z rozliczeniem zawartych umów, udzielaniem odpowiedzi na kierowane zapytania, wnioski czy prośby, a także prowadzeniem dalszego kontaktu lub korespondencji w związku z podjętą współpracą. Jeżeli jesteś naszym Klientem lub Kontrahentem podstawą prawną do przetwarzania Twoich danych osobowych jest przepis art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, umożliwiający przetwarzanie danych w sytuacji, gdy jest to niezbędne do zawarcia oraz wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. Jeżeli jesteś osobą, która występuje w imieniu naszego Klienta lub Kontrahenta (czyli podmiotu, który zawarł z nami umowę) i kontaktujesz się z nami działając jako przedstawiciel, przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zawarcia lub wykonania umowy pomiędzy nami a Klientem lub Kontrahentem. Prawną podstawą do przetwarzania Twoich danych osobowych jest przepis art. 6 ust. 1 lit f) RODO, który wskazuje, że przetwarzanie danych jest dopuszczalne w sytuacji, gdy jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Prawnie uzasadnionym interesem administratora w tym przypadku jest właśnie zawarcie lub wykonanie umowy pomiędzy nami a naszym Klientem lub Kontrahentem, co wymaga kontaktowania się z przedstawicielami.
Ponadto, dane osobowe mogą być przetwarzane w celach edukacyjno-marketingowych, w tym w celu przekazywania informacji o produktach, usługach, wydarzeniach i innych działaniach organizowanych przez Administratora, w szczególności za pośrednictwem naszych profili na mediach społecznościowych. Dane związane z naszą działalnością marketingową przetwarzamy na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, czyli na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, przy czym prawnie uzasadnionym interesem administratora w tym przypadku jest prowadzenie statystyk i działań marketingowych.
Jeżeli kontaktujesz się z nami, przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu kontaktowania się z Tobą i wymiany wiadomości. Prawną podstawą do przetwarzania danych w tym zakresie jest przepis art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, umożliwiający przetwarzanie danych w sytuacji, gdy jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Prawnie uzasadnionym interesem administratora w tym przypadku jest konieczność przetwarzania danych w celu kontaktu z osobami i udzielenia im odpowiedzi na przekazane treści.
Dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu ochrony praw i interesów Administratora – na przykład w razie konieczności obrony przed ewentualnymi roszczeniami prawnymi, jak również w przypadku, gdy Administrator będzie zobowiązany do dochodzenia swoich praw przed sądem, organami administracji publicznej lub osobami trzecimi. Prawną podstawą do przetwarzania danych w tym zakresie jest przepis art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, umożliwiający przetwarzanie danych w sytuacji, gdy jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Prawnie uzasadnionym interesem administratora w tym przypadku jest obrona przed roszczeniami.
Dodatkowo, przetwarzanie danych osobowych może być niezbędne do wywiązania się z obowiązków prawnych nałożonych na Administratora, w szczególności w zakresie przepisów podatkowych, rachunkowych oraz przepisów dotyczących rozpatrywania reklamacji czy zgłoszeń – na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, umożliwiającego przetwarzanie danych w sytuacji, gdy jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Ten obowiązek prawny obejmuje w szczególności realizację obowiązków podatkowych oraz przechowywanie akt prowadzonych spraw.
Jeżeli nie jesteś naszym Klientem możemy przetwarzać Twoje dane osobowe związane z prowadzonymi postępowaniami oraz doradztwem prawnym i podatkowym na rzecz naszych Klientów. W tym przypadku, przetwarzamy Twoje dane w celu realizacji usług na rzecz naszych klientów, zgodnie z przepisami ustawy o doradztwie podatkowym i ustawy o radcach prawnych. Obejmuje to w szczególności przetwarzanie danych w związku z prowadzeniem postępowań oraz zapewniania doradztwa prawnego i podatkowego – na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, umożliwiającego przetwarzanie danych w sytuacji, gdy jest to niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora lub strony trzeciej. Prawnie uzasadniony interes obejmuje konieczność przetwarzania danych przez nas w celu zapewnienia naszemu klientowi odpowiedniej pomocy prawnej.
Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe, jeżeli kontaktujesz się z nami w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji, wypełniasz formularz rekrutacyjny na naszej stronie internetowej lub przesyłasz nam swoje CV. Ponadto, jeżeli wyrazisz na to zgodę, przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu skontaktowania się z Tobą w sprawie przyszłych rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w ramach prowadzonej rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli jest to niezbędne do zawarcia umowy z osobą, której dane dotyczą. Zakres przetwarzanych danych wynika z przepisów Kodeksu pracy, który wskazuje podstawowe dane, jakie pracodawca może pozyskać w procesie rekrutacji. W sytuacji podania przez Ciebie innych danych, nieobjętych przepisami Kodeksu pracy, podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą. W przypadku wyrażenia chęci udziału w przyszłych rekrutacjach podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest również zgoda.
Źródła danych
W przypadku gdy przetwarzamy Twoje dane osobowe i pochodzą one z innych źródeł niż bezpośrednio od Ciebie, źródłem danych będą:
- nasi Klienci,
- ogólnodostępne źródła i rejestry publiczne, takie jak m.in. Krajowy Rejestr Sądowy, rejestr REGON, Repozytorium Dokumentów Finansowych,
- inne źródła powszechnie dostępne – Internet, media społecznościowe, strony internetowe.
Powierzenie lub przekazywanie danych
- Powierzenie lub przekazywanie danych między podmiotami powiązanymi
Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom trzecim, które działają w naszym imieniu i na nasze zlecenie – na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych – w ściśle określonych celach. Do takich odbiorców mogą należeć m.in. nasi partnerzy, współorganizatorzy wydarzeń, dostawcy usług marketingowych, operatorzy płatności, firmy hostingowe, podmiot świadczący na nasza rzecz usługi księgowe, inne kancelarie, doradcy prawni i podatkowi, podmioty świadczące wsparcie techniczne IT, obsługujące analitykę internetową, a także podmioty, które zarządzają portalami społecznościowymi:
- Facebook i Instagram – Meta Platforms Ireland Limited oraz Meta Platforms Inc. z siedzibą w Mountain View, Kalifornia,
- YouTube – Google Ireland Ltd. oraz Google LLC z siedzibą w Mountain View w Kalifornii,
- LinkedIn – LinkedIn Ireland Unlimited Company oraz LinkedIn Corp. z siedzibą w San Francisco, Kalifornia, USA,
Dodatkowo dane mogą być udostępniane także podmiotom powiązanym z Administratorem – w szczególności w celu realizacji zawartych umów, świadczenia usług oraz prowadzenia działań o charakterze edukacyjnym i marketingowym.
W określonych przypadkach odbiorcami Państwa danych mogą być również instytucje publiczne – w związku z obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa – a także firmy kurierskie, operatorzy płatności i systemów sms, a w razie potrzeby także sądy oraz inne organy wymiaru sprawiedliwości w ramach reprezentacji procesowej.
- Przekazywanie danych za granicę
W związku z możliwością przetwarzania danych osobowych przez takie podmioty jak Google, Meta Platforms i LinkedIn Ireland Unlimited Company Twoje dane osobowe mogą być przedmiotem transferu poza Europejski Obszar Gospodarczy. Prawną podstawą do przekazania danych do USA jest Program Data Privacy Framework.
Okres przechowywania danych
Dokładamy starań, by przechowywać Twoje dane osobowe tylko tak długo, jak długo są one rzeczywiście niezbędne, a po tym czasie je usuwamy. Czas przechowywania Twoich danych osobowych zależy od tego, w jaką interakcję z nami wchodzisz:
- jeżeli jesteś osobą, która weszła na naszą stronę internetową, przetwarzamy Twoje dane osobowe tak długo, jak długo korzystasz ze strony oraz przez okres do 14 miesięcy po jej opuszczeniu;
- w przypadku skontaktowania się z nami za pomocą formularza kontaktowego, telefonicznie, za pomocą poczty elektronicznej albo poczty zwykłej – przetwarzamy Twoje dane osobowe tak długo, jak długo trwa kontakt pomiędzy nami oraz przez okres 2 kolejnych miesięcy;
- jeśli jesteś naszym Klientem – przetwarzamy Twoje dane osobowe tak długo, jak długo świadczymy pomoc prawną lub usługi doradztwa podatkowego na Twoją rzecz oraz przez okres 10 lat od momentu zakończenia ich świadczenia;
- jeśli jesteś naszym Kontrahentem lub jego przedstawicielem (np. dostawcą albo usługodawcą) – przetwarzamy Twoje dane osobowe tak długo, jak długo obowiązuje umowa pomiędzy nami oraz do czasu przedawnienia roszczeń (do upływu 3 lat po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy);
- dane przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków rachunkowych i podatkowych będą przetwarzane przez okres 5 lat od końca roku podatkowego, w którym upłynął termin płatności zobowiązania podatkowego;
- jeżeli bierzesz udział w procesie rekrutacji, w przypadku przetwarzania Twoich danych w ramach prowadzonej rekrutacji – przetwarzamy Twoje dane osobowe do czasu zakończenia procesu rekrutacji. Jeżeli jednak wyraziłaś/wyraziłeś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach – Twoje dane osobowe przetwarzamy przez okres do 1 roku od momentu złożenia dokumentów rekrutacyjnych;
- jeżeli obserwujesz nas w ramach portalu społecznościowego, reagujesz na nasze posty lub kontaktujesz się z nami za pośrednictwem naszego fanpage na Instagramie, YouTube, Facebooku lub LinkedIn, przetwarzamy Twoje dane osobowe przez okres trwania interakcji pomiędzy Tobą, a naszym fanpage/profilu.
Uprawnienia
W odniesieniu do przysługujących Państwu praw w zakresie ochrony danych osobowych mają Państwo możliwość:
- zażądać dostępu do swoich danych osobowych, które znajdują się w posiadaniu DBZ 77 TAX&LEGAL sp. z o.o. – możesz żądać od nas potwierdzenia, że Twoje dane osobowe są przetwarzane oraz uzyskania stosownych informacji na ten temat, w tym informacji jakie dane są przetwarzane i w jakim celu;
- poprosić o sprostowanie swoich danych osobowych, szczególnie jeśli są one nieaktualne, niepełne lub zawierają błędy;
- jeżeli dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody, masz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Możliwość cofnięcia zgody dotyczy również przetwarzania danych osobowych w sytuacjach, gdzie pozostałe przepisy prawa wymagają zgody (np. w przypadku wysyłki komunikatów marketingowych na bazie przepisów Prawa Telekomunikacyjnego).;
- w określonych sytuacjach oraz zgodnie z obowiązującym prawem żądać ograniczenia przetwarzanie swoich danych osobowych, jeśli: kwestionujesz prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, ale sprzeciwiasz się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania; nie potrzebujemy już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Tobie do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; wniosłaś/wniosłeś sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstaw Twojego sprzeciwu;;
- żądać usunięcia danych, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności: dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane; wniosłaś/wniosłeś sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania; dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem; dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego. Nie ma to zastosowania, w zakresie w jakim przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne: do korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji; do wywiązania się z prawnego obowiązku nałożonego na administratora, wymagającego przetwarzania danych; do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
- żądać przeniesienia danych osobowych, tj. otrzymać dane osobowew ustrukturyzowanym formacie, umożliwiającym ich odczyt przez urządzenie elektroniczne;
- wyrazić sprzeciw w zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu;
- wnieść skargę do Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że Państwa dane osobowe zostały wykorzystane niegodnie z prawem i niniejszą Polityką prywatności.
Niezależnie od powyższego, realizacja Twoich praw może być ograniczona w związku z przepisami ustawy o doradztwie podatkowym i ustawy o radcach prawnych:
W zakresie w jakim:
- chcesz skorzystać z prawa do informacji o tym, czy Twoje dane są przetwarzane (art. 15 ust. 1 RODO),
- chcesz skorzystać z prawa uzyskania kopii danych osobowych (art. 15 ust. 3 RODO),
- chcesz skorzystać z prawa do żądania ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO),
- mielibyśmy realizować obowiązek o informowaniu Cię o sprostowaniu, usunięciu lub ograniczeniu przetwarzania danych osobowych (art. 19 RODO),
jeżeli takie dane objęte są naszą tajemnicą zawodową – mamy prawo odmówić realizacji takiego żądania lub obowiązku (podstawą jest tutaj art. 37 ust. 5 ustawy o doradztwie podatkowym i art. 5a ust. 1 ustawy o radcach prawnych).
W zakresie w jakim chcesz wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, zgodnie z art. 21 RODO, mamy prawo odmówić realizacji takiego żądania, jeżeli dane osobowe zostały pozyskane w związku z udzielaniem przez nas doradztwa podatkowego.
W obu sytuacjach przedstawionych powyżej, masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz skorzystania ze środków ochrony prawnej przed sądem.
Pliki cookie
Pliki cookie (tzw. „ciasteczka”) to niewielkie pliki zapisywane w przeglądarce internetowej, które umożliwiają stronie internetowej zapamiętywanie informacji o użytkowniku – np. preferencje, ustawienia czy historię odwiedzin. Służą one do prawidłowego działania strony, jej optymalizacji, analizy ruchu oraz dostosowania treści i reklam do potrzeb użytkownika.
Cookie pozwalają m.in. na łatwiejszą nawigację między podstronami, zapamiętywanie ustawień, rozpoznanie powracających użytkowników i dostarczanie im bardziej trafnych treści. Na naszej stronie internetowej można zaakceptować wszystkie pliki cookie, wybrać tylko niektóre ich kategorie lub całkowicie je odrzucić. Podkreślamy, że zgoda na użycie plików cookie dotyczy wyłącznie naszej witryny.
Wyróżnia się następujące pliki cookie:
Cookie sesyjne: są przechowywane na urządzeniu w czasie, w którym korzystasz z naszej strony internetowej (są usuwane po zamknięciu przeglądarki). Cookie sesyjne umożliwiają prawidłowe korzystanie z naszej strony internetowej. Ich zablokowanie może skutkować wystąpieniem błędów lub uniemożliwieniem skorzystania ze strony.
Cookie trwałe: są przechowywane na Twoim urządzeniu do momentu ich skasowania lub do momentu ich wygaśnięcia.
Rodzaje plików cookie, z których korzystamy:
- Niezbędne – konieczne do prawidłowego działania strony.
- Wydajnościowe – pomagają analizować sposób korzystania ze strony i usprawniać jej funkcjonowanie (anonimowe, zbiorcze dane).
- Funkcjonalne – zapamiętują ustawienia użytkownika, by poprawić komfort korzystania ze strony.
- Marketingowe/targetujące – śledzą aktywność użytkownika w celu personalizacji reklam i treści. Pliki te są zwykle ustawiane przez naszych partnerów marketingowych. W przypadku zidentyfikowania użytkownika (np. przez formularz kontaktowy), dane o jego aktywności mogą być przypisane do indywidualnego profilu marketingowego.
Ze szczegółową informacją dotyczącą tego jakie pliki cookie mogą być zapisane na Twoim urządzeniu, możesz zapoznać się w ramach bannera z informacją o plikach cookie, który wyświetla się na stronie internetowej. Zawiera on informację o konkretnych plikach cookie, ich przeznaczeniu oraz czasie, przez jaki będą przechowywane na Twoim urządzeniu.
Wykorzystanie plików cookie opiera się o Twoją zgodę, wyrażoną stosownie do treści przepisu art. 398 ustawy Prawo komunikacji elektronicznej. Wskazujemy, że brak takiej zgody lub późniejsze usunięcie plików cookie może skutkować niemożnością skorzystania z funkcjonalności strony.
Istnieje możliwość ograniczenia lub wyłączenia plików cookie w ramach Twojego urządzenia, za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Przeglądarki internetowe umożliwiają wyłączenie wszystkich plików cookie lub ich części (np. pochodzącej od podmiotów trzecich). W przypadku wyłączenia plików cookie w części, na Twoim urządzeniu mogą zostać zapisane pliki cookie generowane przez naszą stronę, umożliwiające prawidłowe działanie strony. W przypadku ograniczenia stosowania plików cookie, korzystanie z naszych poszczególnych usług świadczonych może mieć jednak charakter ograniczony, a w niektórych wypadkach może okazać się niemożliwe.
Jeśli przeglądarka wysyła sygnał „Do Not Track” lub „Global Privacy Control”, marketingowe pliki cookie zostaną automatycznie wyłączone.
Zapisy do newslettera
Zapis do newslettera realizowany jest na podstawie wyrażenia zgody na otrzymywanie marketingowych wiadomości e-mail w procesie zapisania się na listę dotyczącą newslettera przez platformę Get Response.
Możecie Państwo w każdej chwili zrezygnować z cyklicznie przesyłanych informacji handlowych od Administratora. Rezygnację można złożyć klikając link anulujący subskrypcję znajdujący się w stopce każdego newslettera (marketingowej wiadomości e-mail).
Kontakt, zmiany i modyfikacje polityki prywatności
- Kontakt
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości co do polityki prywatności danych osobowych zachęcamy do kontaktu:
- numer telefonu: +48 663 095 306
- e-mail: legal@dbz77.pl
- przez wypełnienie formularza kontaktowego zamieszczonego w zakładce „Kontakt”.
W powyższych sprawach można również korespondować pod adresem: DBZ 77 TAX & LEGAL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Sportowa 18-20, 87-100 Toruń.
- O czym jeszcze warto wiedzieć?
Twoje dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym o profilowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz w przypadku przetwarzania danych w celu zawarcia lub wykonywania z nami umowy brak podania danych może skutkować niemożnością świadczenia przez nas usług.
- Zmiany i modyfikacje polityki prywatności
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian, uzupełnień lub aktualizacji niniejszej Polityki Prywatności i Ochrony Danych Osobowych w dowolnym czasie. Nowa wersja dokumentu zostanie opublikowana na tej stronie internetowej i będzie zawierała datę wejścia w życie, widoczną na górze strony.
Wszelkie zmiany będą wprowadzane z myślą o zwiększeniu poziomu ochrony Państwa danych osobowych. O istotnych aktualizacjach będziemy informować w sposób jasny i zrozumiały.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Polityce mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa dotyczące ochrony danych osobowych.










































